Epost

Vi tilbyr epost-hosting med full støtte for POP3, IMAP og WebMail.

All epost blir sjekket mot virus og spam blir effektivt vasket bort med flere forskjellige anerkjente metoder.

Dersom du ønsker å bestille epost-tjenester finner du prisene i vår prisliste. Ta kontakt ved hjelp av adresseopplysningene til høyre.

Dersom du har problemer med at du ikke får epost gjennom til vår server kan det være fordi den blir blokkert av spamfilteret. Se mer på våre sider om spam-filtrering.

Problemer med utgående epost (SMTP) som blir blokkert hos Telenor?
Følg Telenors bruksanvisning for å åpne manuelt eller benytt nedenforstående rutine:

  1. Gå til online.no
  2. Se til høyre på nettsiden etter skjemaet Mitt abonnement
  3. Logg på med ditt online brukernavn/passord
  4. Gå til Kontoadministrasjon
  5. Gå deretter til Epostkontoen din
  6. Kikk nederst på siden etter seksjonen Ekstern epostserver
  7. Velg deretter valget Åpne for sending via ekstern mailserver
  8. Klikk på Utfør
  9. Vent opptil en time på aktivering
Google